Felanmälan

Felanmälan instruktion

  1. Genomför kontroll av uppdatering av din utrustning - prova igen. Kvarstår felet gå vidare med felanmälan.

  2. Beskriv vad det är du försöker göra och vad som verkar bli fel.

  3. Ange datum och tid när det inträffade.

  4. Ange om du befinner dig inom Sverige eller utanför Sverige när det inträffar.

  5. Ange vilken internetuppkoppling du använder. Exempelvis hemma via Wifi eller via mobilen och 4G.

  6. Notera vilken typ av dator/mobiltelefon du har. Exempel PC eller Mac. Iphone eller en Android telefon eller annat operativsystem.

  7. Notera vilken webbläsare du använder - ex vis Edge, Chrome, Firefox, Safari eller annan.

  8. Ta en skärmbild eller flera för att förklara vad som händer och vilka ev felkoder eller texter som visas.

  9. Skicka din sammanställning med dina kontaktuppgifter till info@styrelseakademien.se .

Tack för din hjälp.

Exempel på felanmälan

Jag försöker bli medlem hos er men jag kan inte slutföra anmälan i formuläret

Försökte bli medlem 2023-09-23 kl 20:00 tiden och formuläret kan inte skickas då halva formuläret inte visas och jag kan inte slutföra anmälan.

Omstart av dator hjälper inte.

Anmälan gjordes hemifrån i Sverige via vårt lokala Wifi nät hemma.

Uppdaterad ny PC med webbläsare Chrome användes

(Exempel skärmbild)